5 Şubat 2013 Salı

AŞIK OLDUN MU? DİYE SORAMADIM SANA! 

 SORMAKTAN KORKTUM...

Sana ilk aşık olduğum günden beri hiç aşık olup olmadığını sormak istiyordum sana aslında,ancak bunu hiç soramadım...

Aslında bakarsan sormaktan çok korktum ya sen ''Aşık oldum ve hala birine aşığım.''deseydin bana o zaman ben ölürdüm aslında hayatım sendin benim, beni sevmesen de her gün seni hayal ediyordum ben.
Her gün gözlerinin içine bakıp ben gay'm ve seni çok seviyorum demek istiyordum sana ama bir o kadarda korkuyordum benden nefret etmenden ve benden iyice uzaklaşmandan...

Yanında kaldım senin, ayrılamadım uzaklaşamadım aşkım büyülemişti beni sen benim kalbimdin kalbimi sökemezdin.Ama senin kalbini de kıramazdım ben senin için sustum aşkımı gizledim senden ama gerçek aşk bana göre senin gözlerine bakmaktı dilerim herkes gerçek aşkı tadar ve bu aşktan hiç utanmazlar.
Çünkü unutmayın gerçek aşk asla utanç getirmemeli kalbinize aşka inancınız varsa ruh önemlidir fiziki görünüş değil...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder