12 Aralık 2012 Çarşamba

KIŞ VE BEN...

KIŞ VE ELBİSELERİM


Hayatım boyunca kış geldiği için kapalı giyinmeliyim ''Aman hasta olurum!'' gibi bir psikolojinin içine girmedim hava ne kadar soğuk olursa olsun özellikle evin içinde beni elinde yeşil çayla üzerinde ince bir t-shirt ve şortla görebilirsiniz...
Benim yaşayışımda kışın şu giyilmez yada yazın bunu giymeliyim gibi bir kalıp yoktur.Ben çok kalın bir hırkayı yazın ve incecik açık bir t-shirtü kışın giye bilirim.Bana göre güzel gözükmek, daha doğrusu giydiğim iki parçanın birbirine uyması çok daha önemlidir...

KIŞIN ETKİLERİ


Elbise meselesini bir kenara bırakırsak kışın bana en önemli etkilerinden biride daha çok duraksama ve hayatı düşünme şansı vermesi.Özellikle bu kış pencerenin kenarında elimde sıcak bir bitki çayıyla geçmişimi ve geleceğimi düşünürken buluyorum kendimi, dışarıda yağan her bir damla bana hayatla ilgili yeni bir konuyu hatırlatıyor, dalıp gidiyorum pencerenin kenarında...Dışarıda yağmurdan kaçan insanlar bence hayallerim ve eski aşklarımın anısı ile oturuyorum rahat ve sıcak evimde...Ara sıra bir kitap alıyorum elime 4-5 sayfa okuyup tekrar bırakıyorum...

İster istemez dışarıya bakma ve yeni umutlar beslemek istiyorum yeni hayal kırıklıklarını düşünüyorum neler yaşadım? ve neler yaşayacağım? soruları dolaşıyor aklımda sonra yavaşça kalkıyorum ve hazırlanıyorum arkadaşlarımda buluşmak üzere hayat aslında ne kadar kısa insan kışın daha iyi anlıyor bence bunu kendisi ile baş başa kaldığında.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder